directie@daltonschoolcorlaer.nl 033-246 12 19 Route

Kennismaken

De beste basis voor nu en later!

Op Daltonschool Corlaer werken wij vanuit een positieve en democratische benadering binnen duidelijke grenzen aan een pedagogisch klimaat waarin kinderen zich veilig en verbonden voelen. Wij leren de kinderen respect te hebben voor hun eigen mening en die van een ander. Wij gaan ervan uit dat ieder mens, ieder kind, uniek is en zich op eigen wijze ontwikkelt. Op school willen wij inspelen op de kwaliteiten en talenten van ieder individu. De daltonwaarden zijn voor ons onderwijs leidend. Wij zijn ervan overtuigd dat de daltonkernwaarden een goede voorbereide basis is voor de toekomst.

U kunt voor een kennismaking contact opnemen met Jolanda Lam op 033-2461219 of via directie@daltonschoolcorlaer.nl

Wij laten graag onze school aan u zien en nodigen u uit om de sfeer te komen proeven. Tijdens deze kennismaking vertellen wij graag wie wij zijn en waar wij voor staan.

Door het grote aantal zij-instroom leerlingen hebben wij op dit moment (schooljaar 23-24) geen ruimte meer voor leerlingen in groep 3 en in groep 5 tot en met 8. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen en kijken wij naar de actuele mogelijkheden.
Ook wanneer u in Nijkerk of omgeving komt wonen en uw kinderen al schoolgaand zijn, bent u bij ons van harte welkom.